سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوید روز‌های خوب برای عشایر خوزستان

مدیرکل امور عشایر خوزستان از بیمه ۱۰ هزار سرپرست خانوار عشایری استان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی‌رحم کریمی، مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: یکی از کار‌های خوبی که در بحث حمایت از عشایر استان انجام گرفته، موضوع بیمه اجتماعی عشایر بوده است که در این زمینه ۱۲ هزار و ۳۹۵ نفر از سرپرستان خانوار‌های عشایری تحت پوشش بیمه اجتماعی عشایر قرار گرفته‌اند.

وی افزود: شورای راهبردی بیمه عشایر استان با دستور استاندار قرار است تا باقی مانده سرپرستان عشایر استان را بیمه کند. در این زمینه به دنبال آن هستیم تا آمار سرپرستان بیمه شده خانوار‌های عشایر را تا پایان سال ۹۷ بالا ببریم.

کریمی عنوان کرد: تا پایان سال ۹۷ قرار است ۱۰ هزار سرپرست خانوار عشایری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و منابع آن نیز تامین شده است تا این تعداد سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار بگیرند.

مدیرکل امور عشایر خوزستان تصریح کرد: در سال‌های ۹۶ تا ۹۷ جمع اعتبارات عشایر استان حدود ۱۳۲ میلیارد تومان بوده و در این زمینه چیزی حدود ۹۶.۵ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده است و قرار بنا شد در سال ۹۸ نیز قرار است سرشماری از عشایر استان مجددا انجام گیرد تا بر اساس آن سرشماری جدید نسبت به تصمیم گیری برای عشایر اقدام شود.

انتهای پیام/م

عشایر خوزستان بیمه می شوند

برچسب ها: عشایر ، بیمه اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علي
۲۰:۱۸ ۱۲ دی ۱۳۹۷
باعرض سلام وخسته نباشيدبه شما بزرگ مردان.

ببخشید این طرح بیمه شدن سرپرست فقط مربوط به عشایرهست یاشامل حال روستاییان هم می شود؟