سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی تأکید کرد

ضرورت رفع آلایندگی واحد‌های صنعتی

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رفع آلایندگی واحد‌های صنعتی گفت: آلایندگی واحد‌ها باید برطرف شود و دفع پسماند‌ها نیز به صورت صحیح انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که  امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به بررسی مشکلات ۶ شرکت تولیدی و صنعتی اظهار کرد: تولید قطعات الکترونیکی اهمیت بسیاری دارد که فعالیت تولیدکننده در این زمینه مستلزم همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط است.

وی بیان کرد: به وزیر اقتصاد و دارایی پیشنهاد می‌دهیم که در راستای تفکیک صف و ستاد، هیئت ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم در خود استانداری تهران تشکیل شود.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رفع آلایندگی واحد‌های صنعتی افزود: آلایندگی واحد‌ها باید برطرف شود و دفع پسماند‌ها نیز به صورت صحیح انجام گیرد، چرا که برخی از بیماری‌ها نظیر اوتیسم و معلولیت ناشی از عوامل ناشناخته‌ای است که ممکن است آلودگی هوا در آن مؤثر باشد.

محسنی بندپی در مورد مشکل واحد‌های تولید پوشاک در خاوران گفت: باید اهرم‌های نظارتی سخت بگیرند، در عین حال که اعتماد و همکاری باید مبنای کار قرار گیرد، باید روند‌ نظارت‌ها تشدید شود و اتحادیه‌ها پای کار آیند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات محیط زیستی زمین برای اختصاص واحد‌های پوشاک تصریح کرد: باید با درنظر گرفتن توجیه اقتصادی برای تولیدکننده‌های داخلی از سوی سازمان محیط زیست، ملاحظات زیست محیطی نیز رعایت شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.