سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جمع آوری جگرکی های سیار

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح جمع آوری جگرکی های سیار در شهر خبر داد.

رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: در همین راستا و  پس از هشدار ها و اطلاع رسانی  های شهرداری  بازدید بازرسان و ناظرین خدمات  شهرداری صورت گرفت با توجه به عدم  مجوز و عدم  رعایت بهداشت محیطی  اقدام به جمع اوری این پایگاه ها شد.

وی بیان کرد: هم چنین بنر سلامت  و طرح جمع آوری عرضه کنندگان  دامی و غیر بهداشتی  وانت ها و دستفروشان  اعم از جگر و فلافل  در میدان آزادی نصب شده است و با عرضه کنندگان برخورد خواهد شد.

رحیمی گفت: عرضه دل و جگر  توسط افراد  دوره گرد و دست فروش های می تواند  عامل انتقال  بیماری های مشترک دام و انسان باشد  خرید و مصرف  دل و جگر  تهدید جدی  علیه سلامت  و عامل انتقال  بیماری ها است.

وی افزود: به شهروندان هشدار می دهیم که  با خرید  از افراد دوره گرد  و بدون مجوز  بهداشت سلامت  خود و خانواده  را به خطر نیندازند.

رحیمی گفت: با فعالیت دستفروشان مواد غذایی چه در روز بازارها و چه در نقاط مختلف شهر مخالف هستیم چرا که فاقد هرگونه زیرساخت بهداشتی، امکانات استاندارد و فاقد مدیریت پسماند و یا هرگونه نظارت ویژه هستند.

 

انتهای  پیام/ز

 

برخورد با فعالیت دستفروشان مواد غذایی در کرمانشاه

برچسب ها: تغذیه ، غذا و دارو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.