رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: فقط جگرکی‌های میدان آزادگان باقی مانده که پاکسازی این منطقه نیز به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی ناصری با اشاره به اینکه اجرائیات شهرداری فقط مسئول جمع‌آوری این جگرکی‌ها است و دامپزشکی و مرکز بهداشت استان نیز در برخورد با آنها دخیل هستند،  گفت: در راستای جمع‌آوری جگرکی‌های سیار تاکنون دو منطقه میدان امام حسین(ع) و میدان امام(ره) بطور کامل پاکسازی شده‌است.


وی از پاکسازی میدان آزادی نیز در شب گذشته خبر داد و افزود: دیگر مردم شب‌ها در میدان آزادی جگرکی‌های سیار را نخواهند دید.

ناصری افزود: اکنون فقط میدان آزادگان باقی مانده که این منطقه نیز به زودی پاکسازی خواهد شد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه یک شبه نمی‌توان همه این واحدهای سیار را جمع‌آوری کرد، گفت: هر چند شب یکبار برای یک منطقه برنامه داریم.

ناصری دلیل برخورد با این جگرکی‌ها را دلایل بهداشتی عنوان کرد و افزود: بنا به گفته کارشناسان دامپزشکی و مرکز بهداشت، گوشتی که در این واحدها کباب می‌شود ممکن است بهداشتی نباشد و سلامت مردم را تهدید کند.


رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: جمع‌آوری جگرکی‌ها را فقط با حکم قضایی انجام می‌دهیم و بر اساس این حکم، وسایل آنها نیز باید ضبط شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.