کرمانشاه؛

توزیع مرغ منجمد در استان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: از ابتدای مرداد تاکنون 108 تن مرغ منجمد به منظور تعدیل قیمت مرغ در بازار عرضه شده است.

اسماعیل پرویزی‌فر با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد در استان از اوایل تیر و در پی افزایش قیمت مرغ در سطح فروشگاه‌های بزرگ آغاز شد، گفت: افزود: در تیرماه توزیع مرغ منجمد به میزان 37 تن در استان داشتیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان توزیع مرغ منجمد بسته به تقاضا متغیر بوده است، گفت: برخی از روزها تا 14 تن توزیع مرغ در استان انجام می‌شود، اما میانگین توزیع مرغ منجمد در استان روزانه بین چهار تا پنج تن است.

پرویزی‌فر  گفت :  از نظر کارشناسی قیمت حدود 7500 تومان برای عرضه هر کیلوگرم مرغ منطقی است، گفت: در حال حاضر قیمت مرغ بین 7600 تا 7700 تومان متغیر است.

وی افزود: با بیان اینکه بنا به گفته‌ مسئولین کشوری قیمت مرغ باید به زیر 7500 تومان برسد، گفت: تا آن زمان توزیع مرغ منجمد را در استان ادامه خواهیم داد.

پرویزی‌فر در ادامه با بیان اینکه کرمانشاهی‌ها تمایل زیادی به مصرف گوشت مرغ منجمد ندارند، گفت: در حال حاضر روزانه بین سه تا چهار تن مرغ منجمد در بازار عرضه می‌شود.

وی قیمت عرضه هر کیلوگرم مرغ منجمد در شهر کرمانشاه را 5200 تومان و در دیگر شهرستان‌ها 5300 تومان اعلام کرد و افزود: مرغ منجمد کافی در استان موجود است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.