سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ ۵۵ عنوان از ۱۲ مولف شاغل در شهرداری کاشان

مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان از چاپ ۵۵ عنوان کتاب از ۱۲ مولف شاغل در شهرداری کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مهدی رضوی زاده، مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان، در نشست مولفین شاغل در شهرداری از سری برنامه های جانبی سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، ضمن اشاره به اینکه مولفان شاغل در شهرداری یک تشکل رسمی داخلی تشکیل داده اند که این اتفاق و شروع حرکت می تواند در آینده کمک به رسالتها و اهداف شهرداری در حوزه های مختلف کند.

وی ضمن اعلام حمایت شهرداری از آخرین تالیفات پرسنل این نهاد توسط شهردار کاشان افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای انتقال تجارب مولفین شاغل در شهرداری به دیگر همکاران از جمله برنامه هایی است که در آینده نزدیک شکل خواهد گرفت.

مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان در پایان ابراز امیدواری کرد به منظور هدفمندی بیشتر و استفاده بهینه تر از ظرفیت های پرسنل ادارات مختلف، تجربه تشکیل تشکلاتی همانند مولفین شاغل در شهرداری کاشان در دیگر ادارات و ارگانها نیز تاسیس شود.

در این دیدار همچنین تعدادی از مولفین شاغل در شهرداری در سخنانی ضمن برشمردن مشکلات چاپ و نشر کتاب خواستار حمایت های بیش از پیش مسئولین و مدیران شهری شدند.

شایان ذکر است سومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، به عنوان چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و سیصد و هفتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور با عرضه بیش از 63 هزار عنوان کتاب از 276 ناشر و نمایندگی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای پنجم تا ۱۱ دیماه در مصلی بقیة الله الاعظم این شهرستان واقع در بلوار امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

این نمایشگاه با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فرمانداری ویژه کاشان، شورای اسلامی شهر کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، بانک شهر، شهرداری کاشان و ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان برپا شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.