سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال طول کشیدن فرایند خروج نظامیان آمریکایی از سوریه تا چند ماه

مقام‌های آمریکایی که پیش از این از فرایند خروج ۳۰ روزه نظامیان این کشور از سوریه خبر داده بودند اکنون صحبت از خروج طی چند ماه می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقام‌های آمریکایی که پیش از این اعلام کرده بودند فرایند خروج نظامیان این کشور از سوریه ۳۰ روز به طول خواهد انجامید اکنون صحبت از خروج طی چند ماه می‌کنند.

در همین حال به گزارش المیادین یک منبع نظامی در پنتاگون مدعی شد: طرح آمریکا تمرکز بر عقب نشینی ایمن و منظم نیرو‌های آمریکایی از سوریه است.

او افزود: نیرو‌های آمریکایی همچنان در منبج حضور دارند و هیچ برنامه‌ای فوری برای خروج آن‌ها از منبج وجود ندارد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز ۱۹ دسامبر با بیان این ادعا که فرایند شکست داعش به اتمام رسیده، اعلام کرد ۲۰۰۰ نیروی نظامی آمریکا از سوریه خارج می‌شوند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۲:۱۰ ۰۸ دی ۱۳۹۷
وقتی آمریکا و نیروهای ویژه اش بدون اجازه و بدون مجوز سازمان ملل و بدون درخواست رسمی و عدم دعوت قانونی دولت رسمی کشور سوریه با توسل به زور وارد خاک کشور سوریه میشود چگونه باید پذیرفت که سریع خاک سوریه را ترک کند؟ آمریکا نیامده بود که برود چون برای غارت ثروت و منابع طبیعی( نفت ) پا به این کشور گذاشته بود با بهانه مبارزه با تروریست همان تروریستهائی که خود ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود با فریاد اعلام کرد داعش را ما بوجود آوردیم و برای آنها7 تریلیون دلار در منطقه ( سوریه و عراق ) هزینه کرده ایم......از اول هم معلوم بود این رفتار ترامپ یک سناریو و نقشه است که فقط ظاهرش عوض شده ولی ماهیتش در حمایت و آموزش داعش همچنان باقیست....هیچوقت ترامپ اسرائیل را در منطقه بدون حامی که همان آمریکا باشد نمی گزارد.......................................................