سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ؛

دستگاه قضایی، اداره اطلاعات موظف به رسیدگی قاطعانه به واگذاری سیلوها هستند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خواستار رسیدگی دستگاه قضایی، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه استان به واگذاری سه سیلوی استان با ۱۰۰ میلیارد تومان زیرقیمت به بخش خصوصی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:سه سیلوی کرمانشاه، کنگاور و سنقر ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان قیمت خورده اند در حالی که به قیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند و این یعنی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان زیر قیمت.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: این نوع واگذاری یعنی چوب حراج زدن به بیت المال و سرمایه ۲ میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه  دستگاه قضایی، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه استان موظف به رسیدگی صحیح و قاطعانه به این واگذاری هستند.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با بزرگداشت ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: در جریان فتنه ۸۸، ولی فقیه به عنوان کارشناس اسلام، تمام راه‌های موجود از توصیه، موعظه و هشدار را امتحان کرد و تاکید اصلی ایشان بر مدارا، بردباری و جذب حداکثری برای حفظ منافع مردم و نظام بود، اما وقتی این راه‌ها نتیجه نداد، با روشنگری‌های ایشان ملت به صحنه آمد و حماسه ۹ دی را خلق و حوادث را مدیریت کرد.

به گفته وی  «اتاق فکر فتنه ۸۸ در خارج از کشور بود و شنود‌های آن هم موجود است.»

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: ایشان یک فقیه کارکرده، صاحب ابتکار و خوش فکر و از ابتدا در خدمت انقلاب و نظام بود.

او همچنین تصادف در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد و کشته و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان را حادثه‌ای دلخراش توصیف و همه مسئولان را به مراقبت و تامین امنیت دانشجویان به عنوان امانت‌های مردم توصیه کرد.

انتهای پیام/ز

اتاق فکر فتنه ۸۸ در خارج از کشور بود

برچسب ها: نماز جمعه ، فتنه 88
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.