سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتنه همچون آتش زیر خاکستر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نباید از فتنه غافل شد که همچون آتش زیر خاکستر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان در خطبه های این هفته نماز جمعه خود بابت حماسه ۹ دی بایستی به مردم فهیم وظیفهشناس و ولایت‌مدار ایران تبریک گفت وافزود: اتفاقات سال ۸۸ شامل دو بخش یعنی وقوع فتنه و در برابر آن حماسه ۹ دی و بصیرت مردم بود که فتنه را خنثی کرد.

وی گفت: آمیختن حق به باطل، انحراف، هواپرستی و جهالت ارکان همه فتنه ها از جمله فتنه سال ۸۸ بود.

وی تصریح کرد: فتنه‌ای که از ماه‌ها و سال‌های قبل از خارج از کشور برای آن برنامه‌ریزی شده بود و هدف آن ضربه زدن به اصل نظام و استقلال کشورمان بود و دین و اعتقادات مردم را نشانه گرفته بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از خطبه های خود بیان داشت: در داخل هم برخی به شکل گرفتن آن کمک کردند و برخی نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتند به طوری که دامنه برخی از افراد سرشناس را هم گرفت. وی اظهار داشت: اما حماسه ۹ دی در کنار بصیرت مردم و رهبر معظم انقلاب این آتش را خاموش کرد و مردم متوجه شدند که جامعه نیاز به انسجام و همدلی دارد .
وی همچنین عنوان کرد: نباید از فتنه غافل شد که همچون آتش زیر خاکستر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: از آثار ۹ دی و بصیرت مردم ایران همین بس که نظامیان آمریکا در حال ترک خاک سوریه هستند و رئیس جمهور این کشور در خاری و خفا به عراق می‌آید اما از سوی مسئولان این کشور پذیرفته نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن عرض تسلیت رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی، وی را از شاگردان مکتب امام و فردی انقلابی و تاثیرگذار دانست که خدمات بزرگی را به نظام انجام داده است.

امام جمعه کرمان در پایان هفته ثبت احوال را گرامیداشت.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.