سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام 560 ناشر برای حضور در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت : در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ناشران تخصصی کشور و ناشران بین اللملی نیز حضور دارند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در نشست کمیته های برگزاری ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان گفت:برپایی نمایشگاه کتاب یکی از برنامه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد در بحث ترویج فرهنگ است و امسال سیصدو هفتادو نهمین نمایشگاه کتاب استانی در کشور و ششمین نمایشگاه کتاب استانی در جنوب کرمان برگزار می شود.

وی افزود :نمایشگاه کتاب چند ظلع دارد که ناشران یک ضلع را تشکیل می دهند، ناشران آخرین آثار خود را در اختیار مردم قرار می دهند، ضلع دوم مردم و استقبال مردم از نمایشگاه است و سومین ضلع برنامه ریزی ادارات کل ارشاد است و باتوجه به تجربیاتی که در سالهای گذشته کسب شده شاهد حضور پرشور مردم جنوب کرمان در نمایشگاه کتاب بویژه در دوسال گذشته بودیم.

اسحاقی تصریح کرد: امسال در ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان 560 ناشر ثبت نام کردند و جنوب کرمان در شرایطی قرار گرفته که رضایت مندی ناشران را از استقبال و خرید مردم دنبال دارد.

وی گفت: اتفاق خوبی که در نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان افتاده است امسال کلیه ناشران تخصصی در نمایشگاه جنوب شرکت کردند و این نمایشگاه باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود.

حسین اسحاقی اظهار کرد: کمیته های فرهنگی، تبلیغات،اجرایی،روابط عمومی ، پشتیبانی ،حجاب و عفاف، ایثار و شهادت، ،کمیته آموزش پرورش، سبک زندگی ایرانی اسلامی، صمعی، بصری و کمیته چهل سالگی انقلاب و ....از کمیته های تشکیل دهنده نمایشگاه کتاب هستند و هر کمیته باتوجه به حوزه فعالیتش برنامه هایی را تدارک دیدند که برای ترویج فرهنگ به عموم مردم ارائه می شود .

حسین اسحاقی با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در جنوب کرمان گفت:در ششمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان ناشران بین اللملی هم نیز حضور دارند و برپایی نمایشگاه کتاب یک ظرفیت خیلی خوب برای جنوب کرمان است.

اسحاقی با اشاره به استقبال و خرید مردم از نمایشگاه کتاب جنوب کرمان در سال قبل گفت:پنجمین دوره نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور و بازدید از نمایشگاه کتاب گفت:ششمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان 22 تا 28 دی ماه به مدت یک هفته صبح ها ازساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 در محل حسینیه شهدا واقع در چهار راه فرمانداری در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

یادآور می شود:نشست کمیته های برگزاری ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مسئولین کمیته های این نمایشگاه در سالن کنفراس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

در پایان این نشست از پوستر ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام /س

 

ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.