سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی خبرداد؛

تکمیل و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان مرکزی اوایل سال ۹۸

مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی از تکمیل و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان مرکزی اوایل سال98 خبرداد .

 فراهانی مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی در حاشیه همایش رابطین این پدافند در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل در استان مرکزی آغاز شده و اطلاعات آن در حال جمع آوری و مراحل اولیه آن شامل آموزش رابطین در حال انجام است و این طرح طبق برنامه زمانبندی شده اوایل سال اینده تکمیل و اجرایی می‌شود.

فراهانی افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل در راستای افزایش ایمنی، مصونیت سازی جامعه و شناسایی و رفع تهدیداتی که در بخش‌های مختلف وجود دارد در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تهدید‌های اقتصادی، جنگ نرم، روانی، سایبری و زیست محیطی مهمترین تهدیدهاست که تهدید سایبری و زیست محیطی در اولویت قرار دارند که باید در این زمینه هوشیار عمل کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی ادامه داد: با پیشرفت دانش نوع تهدید‌ها هم تغییر می‌کند و اکنون تهدیدات فناوری مهم است و در راستای مقابله با آن باید پدافند تخصصی در دستور کار قرار گیرد.

محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم در این همایش گفت: ایمن سازی و کاهش اسیب پذیری جامعه مهمترین هدف پدافند غیرعامل است که با آموزش‌های مختلف در این زمینه می‌توان ظرفیت تاب آوری جامعه را افزایش و اآسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

همایش رابطین پدافند غیرعامل استان مرکزی در راستای ایجاد هماهنگی و هم افزایی و آمادگی رابطین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

همایش رابطین پدافند غیرعامل استان مرکزی

برچسب ها: حوادث ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
عالی