سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال تیم‌های انتهای جدولی در دسته برتر فوتسال

ارژن برای پیروزی بر نماینده ساوه به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ششم دی ماه تیم ارژن شیراز میهمان شهرداری ساوه قعر جدولی است.

تیم ارژن با ۲۳ امتیاز جایگاه یازدهم جدول رده بندی را در اختیار دارد و شهرداری ساوه هم با تنها یازده امتیاز، مکان ۱۴ را به خود اختصاص داده است.

مرتضی کشاورز کاپیتان تیم ارژن در مورد وضعیت آمادگی تیم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این هفته به احترام مربی‌ها، خودمان و خانواده هامون مقابل شهرداری ساوه بازی کنیم و هر اتفاقی افتاد فقط توکل بر خدا می‌کنیم، امیدوارم بیشتر از این شرمنده کادر فنی و مدیرعامل باشگاه اندک هواداران واقعی ارژن بزرگ نشویم.

وی مشکلات مالی ارژنی‌ها پابرجا دانست و بیان کرد: وقتی به گذشته برمیگردیم و می‌بینیم که باشگاه‌هایی همانند برق شیراز با قدمت ۷۰ سال و یا صدرا شیراز با قدمت ۴۰ سال دیگر خبری از آن‌ها نیست تنها می‌توان تاسف خورد و حال چه رسد به ارژنی که ۱۵ ساله در سطح حرفه‌ای تیم داری میکند که قدمتش نصف دوتا تیم بزرگ برق و صدرا هم نیست، پس چه فرقی میکند لیگ برتری باشه یا لیگ یک و دو، مسئولین استان و شهر بی خیال تیم‌های ورزشی شده اند.

تیم ارژن در هفته ۲۱ با نتیجه ۳-یک مغلوب سوهان محمد سیما قم شد و شهرداری ساوه با ۳ گل نتیجه را مقابل مس سونگون واگذار کرد.

دیدار رفت دو تیم جمعه ۱۶ شهریورماه به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و تلاش ارژن و شهرداری ساوه با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
انتهای پیام/م

ارژن در اندیشه گذر از شهرداری ساوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.