سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کلینیک نهاوند وملایر در دهه فجر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح کلینیک نهاوند وملایر در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدحبیب‌الله موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ،با اشاره به اینکه در تمام شهرستان‌های استان کلینیک‌هایی ساخته و اکثراً نیز بهره‌برداری شده‌اند گفت: کلینیک نهاوند و ملایر به اتمام رسیده و احتمال زیاد در دهه فجر افتتاح می‌شود.
 وی از راه اندازی  کلینیک جامع (امید) وافزود: با راه‌اندازی کلینیک جامع به نام (امید) تعدادی از کلینیک‌های همدان تجمیع شد همچنین با راه‌اندازی این کلینیک فعلاً برنامه‌ای برای افزایش تعداد آنها نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه کلینیک تویسرکان نیز به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است خاطرنشان کرد: در محوطه بیمارستان جدید تویسرکان کلینیکی ساخته شده که منتظر راه‌اندازی آن هستیم تا کلینیک افتتاح شود.

وی با بیان اینکه اخیراً در کبودراهنگ، اسدآباد، بهار و رزن کلینیک‌هایی بهره‌برداری شده‌اند گفت: 10 میلیارد تومان برای ساخت کلینیک همدان هزینه شده است.

موسوی‌بهار با اشاره به اینکه در هر شهرستان ملایر و نهاوند 5 میلیارد تومان در ساخت کلینیک هزینه شده است، افزود: در مابقی کلینیک‌ها یک چهارم مبلغ کلینیک همدان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در مجموع برای ساخت تمام کلینیک‌های جدید در استان تقریباً 30 میلیارد تومان در استان هزینه شده است.

انتهای پیام/ج

افتتاح کلینیک نهاوند وملایر در دهه فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.