سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت زیستی و بدنی از اولویت های حوزه تربیتی است

رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت زیستی و بدنی از اولویت‌های حوزه تربیتی است.

جمال حیدری، رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بزرگ ترین نهاد عمومی هر کشوری آموزش و پرورش بوده که برای رسیدن به رشد و شکوفایی آن مشارکت، همدلی و همراهی همه نهادها و دستگاه ها را می طلبد.

وی افزود: واژه پژوهش و پژوهشگری که با هدف حل مشکلات محیط پیرامون ما صورت می پذیرد، در مدارس با وجود معلمان و دانش آموزان معنا گرفته و در مدارس استعدادهای درخشان حرکت به سمت پژوهش و تحقیق جدی تر است.

حیدری بیان داشت: رویکرد محیط زیستی در این همایش نگاه ارزشمند به خلقت جهان و عناصر جهانی دارد و توجه به کلمات، آیات و سوره های قرآنی به خوبی نشان می دهد که زندگی انسان وابسته به آب، خاک و دیگر عناصر طبیعت است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: در همایش رویکرد پژوهشی نسبت به عناصر طبیعی جهان  که در قرآن به آن ها اشاره شده است، توجه شود.

 حیدری گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت زیستی و بدنی از اولویت های حوزه تربیتی است و توجه به سلامت جسم و محیط امری مهم و لازم است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.