سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یک زوج کلاهبردار در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک زوج کلاهبردار که با ترفند راه اندازی یک شرکت صوری و تخصیص سهام به سهام داران مبلغ 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت : در پی  شکایاتی مبنی بر اینکه یک خانم و آقا با تاسیس یک شرکت صوری و تخصیص سهام و سود مشارکت به سهام داران ،مبالغی را دریافت و متواری شده اند ، بلافاصه کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد این خانم و آقا که همسر بودند مبلغ 3 میلیارد ریال از 5 شهروند اصفهانی با این شیوه کلاهبرداری کرده اند .

سرهنگ سلیمیان از کشف محل اختفای آنها توسط کارآگاهان خبر داد و بیان داشت : پس از هماهنگی با مقام قضائی این زوج کلاهبردار دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد : فریب ظاهر افراد را نخورید و به طمع دست یابی به سود بیشتر سرمایه خود را از دست ندهید و هر گاه مورد یا موضوع مشکوکی را مشاهده کردید با سامانه 110 پلیس تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری یک زوج کلاهبردار در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.