سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۳۳ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به بخش سلامت

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی از کمک ۳۳ میلیارد تومانی خیران این استان به بخش سلامت خبرداد.

 ابدال مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی در حاشیه همایش بزرگ مهر و سلامت در کانون امام علی اراک  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از کمک ۳۳ میلیارد تومانی خیران استان مرکزی به بخش سلامت در سال گذشته خبر داد.

ابدال افزود: طی ۱۰ سال گذشته ۹۷ میلیارد تومان در بخش سلامت از سوی خیران کمک شده است و با یاری خداوند و مشارکت و همت خیران فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری مانند فاز دوم در حداقل زمان به پایان خواهد رسید.

همایش بزرگ مهر و سلامت با هدف کمک به آغاز ساخت فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک شب گذشته با حضور مسئولان در کانون امام علی اراک برگزار شد.

افتتاح غربالگری، ماموگرافی و آندوسکوپی بیمارستان آیت الله خوانساری دهه فجر امسال

همتی رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری هم در این مراسم از افتتاح بخش غربالگری، ماموگرافی و آندوسکوپی بیمارستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: فاز سوم بیمارستان ۲ هزار متر است و ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساختمانی در بر دارد که امیدواریم در تجهیز آن دچار مشکلات نشویم.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم ضمن بیان جایگاه بهداشت و درمان استان مرکزی و پیشرفت‌های علمی و پزشکی کشور از پیشگیری و غربالگری گفت و افزود: غربالگری و پیشگیری مقدم بر درمان است و البته تجهیز بیمارستان‌ها و تخحصصی شدن آن‌ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همانگونه که با همت و مشارکت مردم و خیرین فاز دوم بیمارستان به اتمام رسید فاز سوم هم شروع خواهد شد و باید به این عزت و همت مردم افتخار کرد.

از آن جایی که این همایش به همت و مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شده بود، حسین آبادی مدیر عامل شعب بانک مهر ایران در استان مرکزی هم برای ساخت بیمارستان‌ها و تجهیز آن‌ها از وام بدون بهره و قرض الحسنه به خیرین خبر داد و افزود: خیرین می‌توانند از این وام‌ها استفاده کنند و یا وام قرض الحسنه بگیرند و بلاعوض به بیماران نیازمند بدهند و خود اقساط آن را پرداخت کنند.

حسین آبادی اضافه کرد: همه این همایش‌ها با یک هدف مشترک یعنی کمک به بیماران سرطانی نیازمند و تکمیل بیمارستان آیت الله خوانساری برگزار شده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.