وزیر بهداشت در سفر اراک گفت: اگر اعتبارات به موقع برسد طرح توسعه بیمارستان ولیعصر اراک ظرف یک سال و نیم آینده به اتمام می‌رسد.

بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان ولیعصر اراک در صورت تامین اعتباربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان ایت الله خوانساری اراک در جمع خبرنگاران گفت: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر نیز اراک تاکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت داشته و اگر اعتبارات به موقع برسد باید ظرف یک سال و نیم آینده به اتمام برسد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تکمیل این طرح حدود ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد افزود: استاندار و نمایندگان مجلس با کمک وزارت بهداشت تلاش می‌کنند تا سازمان برنامه به موقع اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را تامین کند.

وی با بیان اینکه اراک از نظر تعداد تخت بیمارستانی بسیار در مضیقه است اضافه کرد: باید تلاش کرد بیمارستان ولیعصر (عج) با سرعت بیشتر به بهره برداری برسد و امیدواریم دولت به موقع کمک‌های موثر در این طرح را ارائه کند.

کمک خیران بهترین فرصت برای پیشبرد این طرح توسعه بیمارستان ولیعصر اراک

وزیر بهداشت کمک خیران را بهترین فرصت برای پیشبرد این طرح دانست و ادامه داد: بهره برداری از این مجموعه در استان مرکزی که از نظر تعداد تخت بیمارستانی در مضیغه است بسیار خوب است امام مشکلات رفع نمی‌شود و حل مشکلات نیاز به کمک همگان دارد.

قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد بیمارستان شهر شازند هم که گلنگ زنی می‌شود با کمک پتروشیمی شازند با سرعت قابل قبولی به سرانجام برسد.

طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک ۴۸۰تخت بیمارستانی دارد و درصورت بههره برداری بخشی از نیاز درمانی و بستری مردم اراک و استان مرکزی را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

سفر قاضی زاده هاشمی به اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.