سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌محمدی: ساختار کمیته فنی بوکس بله قربان شده است

سرپرست اسبق تیم ملی بوکس کشورمان گفت: کمیته فنی بوکس به جای به کرسی نشاندن حرف‌های خود بله قربانی عمل می‌کند.

عیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس در گفتگو  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمیته فنی بوکس بیان کرد: کمیته فنی بوکس بسیاری از اعضایش از دوستان من هستند، اما کمیته ای که آن‌ها تشکیل داده اند کشک است و هیچ فایده‌ای برای بوکس ندارد. در انتخاب نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نه فدراسیون و نه سر مربی دخیل است و فقط نفرات اول و دوم و سوم مشترک را دعوت کرده اند. نباید روی تیم ملی فشار آورد که چرا فلان بازیکن دعوت شده است یا خیر؟!

او افزود: کمیته فنی بوکس فقط باعث خرج تراشی برای فدراسیون است و اعضایش به دنبال شهرت هستند.از نوروزی که مو سفید این رشته است توقع بیشتری می‌رود. کمیته فنی ساختارش بله قربان شده است اگر آن‌ها توانایی کاری ندارد کنار بروند تا افراد توانمند جای آن‌ها را بگیرند. کمیته فنی آن کمیته‌ای نیست که بتواند اقدام مثبتی انجام دهد و بیشتر بر پایه شهرت عمل می‌کند. چرا باید این کمیته بله قربانی عمل کند و توانایی ندارد حرف خود را به کرسی بنشاند. برای مثال مهران یوسفی بازیکن وزن ۸۶ کیلوگرم اشاره کرد که ابتدا به تیم ملی دعوت شد و سپس خط خورد. اگر این کمیته حرفی می‌زند باید بر روی حرفش پایبند باشد. من زمانی که سرپرست تیم ملی بوکس بودم از حق تیم ملی دفاع می‌کردم و زمانی که دیدم به حرفم اهمیت داده نمی‌شود محترمانه استعفا کردم. در نهایت اقدامات این کمیته خجالت آور است.

گل محمدی اظهار کرد: فروتن گل آرا بهترین بازیکن ۶۴ کیلوگرم و سجاد محرابی بهترین بازیکن ۷۵ کیلوگرم هستند و من به شخصه این 2 بازیکن را بسیار قبول دارم. اگر احدی آن‌ها را به تیم ملی دعوت کرده است بر اساس مبنای خودش بوده است. این دو بازیکن با تجربه هستند و به درد تیم ملی خواهند خورد. محرابی و گل آرا اگر به مسابقات بازی‌های جاکارتا اعزام نشدند برای این بود که به طور ناگهانی و بدون اطلاع تمرینات تیم ملی را رها کردند. اگر این دو بازیکن به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شدند نظم تیم ملی بهم می‌خورد. حال که این دو بازیکن که به تیم ملی دعوت شدند مطمئنا خواهان حمایت مالی

او در پایان گفت: حضور یک مدیر تیم ملی مقتدر که احساسی عمل نکند می‌تواند برای تیم ملی موثر باشد. البته این مدیر نباید احساساتی عمل کند و به صورت بله قربانی عمل کند. این مدیر باید بتواند از تیم ملی دفاع کند.


بیشتر بخوانید:

احدی: بازیکنان تیم ملی بوکس به ۲ گروه تقسیم می‌شوند 

صداقت کیش: برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور فایده‌ای ندارد

گل محمدی: تشکیل دو تیم ملی برای بوکس فقط تفرقه ایجاد می کند


انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره تیم ملی بوکس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.