سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پیشگیری از سرقت در استان ایلام

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

  سرهنگ حمید فتاحی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در راستای طرح پیشگیری از سرقت و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان و سارقان، این طرح بصورت هماهنگ و ضربتی توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح کاهش ۳۴ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها و افزایش کشف ۵ درصدی سرقت‌ها را در پی داشته است، یادآور شد: ماموران انتظامی توانستند در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۵۳ متهم که سابقه سرقت و حمل سلاح غیرمجاز و شرارت را داشته اند، شناسایی و دستگیر کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام ادامه داد: در طول اجرای این طرح، سرقت منزل ۳۴ درصد اتومبیل ۵۹ درصد موتورسیکلت ۳۹ درصد و در مجموع کل وقوع سرقت‌های مهمه کاهش ۳۴ درصدی داشته است.

وی یادآور شد: در طرح انجام شده، ۲۹ دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک و تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی اضافه کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی در نوبت‌های متعدد با تمام توان توسط مأموران فرماندهی در سطح استان اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/ع

طرح پیشگیری از سرقت در استان ایلام اجرا می شود

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.