فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگيری سارق سابقه دار و تحت تعقیب که محکوم به 12 سال زندان و 8 میلیارد ریال بود توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملکشاهی خبر داد.

دستگيری سارق سابقه دار ، تحت تعقیب و متواری در ملکشاهی

سرهنگ بهزاد ولیان  فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر ملکشاهی و شهرستان های تابعه استان ایلام، دستگیری متهم اصلی بمنظور جلوگيری از تکرار سرقت های احتمالی در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی تحقيقات گسترده ای را در اين زمينه آغاز و با بهره گیری از توان علمی و اطلاعاتی ظرفیت های موجود ، موفق به یافتن سرنخ های مهمی در محل های سرقت سوژه شدند .

سرهنگ ولیان اضافه کرد: با توجه به انجام عملیات های فنی و تخصصی لازم ، محل اختفای متهم در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضائی سارق سابقه دار در یک عملیات کاملا غافلگیرانه و ضربتی در ساعات اولیه ی بامداد توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملکشاهی دستگیر و از نامبرده یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف که پس از انجام تشریفات قضائی تحویل زندان مرکزی ایلام شد.

انتهای پیام/ د

دستگیری سارق در ملکشاهی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.