سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۷۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط در استان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در سه بخش حمایتی ، اشتغال و مسکن به مددجویان و افراد نیازمند استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه بخش حمایتی این صندوق برای تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی ، درمان ، ازدواج و حل مشکلات معیشتی و همچنین مسکن پرداخت می‌شود ، افزود: در این صندوق تسهیلات اشتغال نیز برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال در پنج زمینه خدماتی، کشاورزی، دام‌پروری، صنفی و صنعتی و شیلات به متقاضیان ارائه می‌شود.

الهی راد با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی ۳۰۰ فقره در بخش طرح‌های اشتغال ارائه‌ شده است، گفت: در این بخش پنج میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان اعتبار از محل منابع این صندوق هزینه شده است.

وی اضافه کرد: امسال دو هزار و ۲۴۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از تسهیلات حمایتی این صندوق به ارزش پنج میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: به برکت همکاری خیران و نیکوکاران با این صندوق ۲۳۱ فقره تسهیلات مسکن به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به زنان سرپرست خانوار و نیازمندان پرداخت شده است.

وی دریافت پایین‌ترین نرخ کارمزد و ضمانت آسان را از جمله مزیت‌های صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان دانست و افزود: تسهیلات بدون نیاز به سپرده‌گذاری و در سریع‌ترین زمان ممکن به محرومان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ب 

ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.