سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی نامه شهید سیدفتاح حسینی

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید سیدفتاح حسینی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.
شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید سیدفتاح حسینی یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را بخوانید:

شهید نماینده عالم غیب در خاک است، او چشم بیداری است که با بصیرت ناشی از ایمان و شعور خودآگاه خویش، چنان حق و باطل را از هم تمیز می‌دهد که هیچ چیز نمی‌تواند مانع از چنگ زدن او به ریسمان متین خداوند باشد. وقتی اصل دین مطرح باشد، دیگر فرقه و گروه و طایفه رنگ می‌بازد.
شهید سیدفتاح حسینی فرزند سیدمجید از برادران اهل تسنن بود که در تاریخ۱۳۱۰/۱۱/۴ در روستای کردنشین قوزلوی افشار از توابع شهرستان شاهین دژ به دنیا آمد، همانند روستاییان در نزد روحانی ده، سواد خواندن و نوشتن و درس دینداری یاد گرفت و در همانجا به کشاورزی مشغول بود و در زمان قیام مردم علیه طاغوت همگام با دیگران در تظاهرات ضدرژیم سابق شرکت می‌کرد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سبب عشق وافری که به حضرت امام (ره) و دین الهی در او وجود داشت، بدون توجه به تبلیغات مسموم اشرار مسلح با عضویت در شورای اسلامی روستا و همگام با سیاست‌های جمهوری اسلامی در خدمت انقلاب اسلامی بود که ضدانقلاب چشم دیدن این صفا و وحدت را نداشت و سرانجام در تاریخ ۶۳/۱/۱۲ توسط اشرار در محل روستا، چون شفق به بستر خون خفت و سبب بیداری دیگران گردید و با تشییع مردم، پیکر او در روستا به خاک سپرده شد.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید سیدفتاح حسینی

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.