سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان از هر طریق برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند

فرماندار خوانسار گفت: دشمنان از هر طریق برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند، به دنبال ایجاد بی ثباتی در اقتصاد کشور هستند و به همین جهت کوچکترین موضوع را بزرگترین ناکامی برای کشور تلقی می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور کمالی فرماندار خوانسار امروز در جلسه بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاه‌ها دولتی و نهاد‌های انقلابی در برگزاری برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب دوچندان است.

وی گفت: دشمنان از هر طریق برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند، به دنبال ایجاد بی ثباتی در اقتصاد کشور هستند و به همین جهت کوچکترین موضوع را بزرگترین ناکامی برای کشور تلقی می‌کند تا بگویند با گذشت چهل سال هیچ گونه پیشرفتی در ایران صورت نگرفته است.

فرماندار خوانسار تأکید کرد: دشمن جمهوری اسلامی را کشوری ناکام می‌داند اما باید تبلورها و درخشش‌هایی که در کشور انجام شده را تبیین کنیم.

کمالی با بیان این‌که استقلال و عزت ما را قطعأ کسی نمی‌تواند منکر شود، افزود: قبل از انقلاب دخالت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای کشور ما در خارج از کشور انجام می‌شد، در واقع انگلیس و فرانسه و کشورهای استکبار برای ما تصمیم گیرنده بودند.

فرماندار خوانسار عنوان کرد: رسیدن به قدرت نظامی و اقتدار نیروهای انتظامی و نظامی کشور نشان از این عزت است، در سال 20 که متفقین به کشور حمله کردند با آن که خاندان پهلوی به قدرت خود می‌بالیدند اما کشور به تصرف دشمن درآمد و نتوانستند در مقابله متفقین ایستادگی کنند.

کمالی تصریح کرد: امروز قدرت نظامی ما با منطقه قابل قیاس نیست تا جایی که به اعتراف خودشان دیگر از طریق نظامی برای براندازی نظام وارد نمی‌شوند چون موشک‌های ما دورترین نقطه دنیا را می‌تواند هدف گذاری کند و از لحاظ قدرت نظامی به رشد بالایی رسیدیم و با چهل سال قبل قابل مقایسه نیست.

فرماندار خوانسار گفت: میزان باسوادی، درخشش استعدادهای علمی و پزشکی، میزان خروجی فارغ التحصیلان دانشگاهی و توسعه سیاسی در دانشگاه‌ها و آزادی بیان در بین دانشجوها، رشد مهندسی و خدمات فنی و توسعه راه‌های زمینی و هوایی و دریایی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب است.

وی اضافه کرد: خودکفایی در محصولات کشاورزی، تولیدات صنعت خودروسازی، تکنولوژی فنی از دستاوردهای انقلاب است که باید در بین مردم به صورت مستند تبیین شود، گرچه ایراداتی است اما همین که به رشد و شکوفایی خودکفایی  نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی رسیدیم حرف برای گفتن در دنیا داریم که حتی ترکیه هم به چنین رشدی نرسیده است.

کمالی تأکید کرد: هر کدام از شما مسؤولان باید تریبون نظام باشید تا دستاوردهای انقلاب به خوبی در بین نسل جوان تبیین شود، آزادی رسانه و فضای مجازی و نشریات از دیگر دستاوردهای انقلاب است، عملکرد دستگاه‌ها دستاوردهای انقلاب است که می‌توان از طریق رسانه‌ها در بین مردم تبیین کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام رسول خواجه کریمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تا کنون اگر نگوییم هر ساعت اما هر روز توطئه برای براندازی‌اش به شکل‌های مختلف بوده است.

وی گفت: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ترامپ می‌خواهد تحریم‌های بی‌سابقه‌ای علیه کشور ایران وضع کند تا مردم ایران تسلیم شوند، اما از سال 59 تا کنون تحریم هستیم، برخی تحریم‌هایی  که علیه کشور ما شده اصلا علیه هیچ کشوری در دنیا تاکنون اعمال نشده است، اگر این تحریم‌ها را آمریکا علیه کشورهای قدرتمند دنیا اعمال می‌کرد نابود می‌شدند.

امام جمعه خوانسار افزود: ما ملتی هستیم که چهل سال است که مورد دشمنی مستمر و دائمی استکبار قرار داریم، چه آن لحظه‌ای که احساس می‌کردیم هیچ قدرتی نداریم چه اکنون که احساس می‌کنیم در اوج قدرت نسبت به دوره‌های قبل هستیم، دشمنی برای ما صد درصد در زمان استکبار جهانی برقرار بوده است و دشمن کلا به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است، در یک وضعیت این گونه‌ای که ما اکنون درعالم داریم، قابل تحسین است.

وی با اشاره به انتشار خاطرات یک جهانگرد آمریکایی در فضای مجازی افزود: استکبار جهانی چهره مردم کشور ایران را خشن در دنیا جلوه داده است اما این جهانگرد آمریکایی با سفر به ایران، ایران را امن‌ترین کشور و مردمانش را مهربان ترین مردم دنیا تعریف کرده است.

خواجه کریمی گفت: برگزاری جشن چهلمین سال انقلاب در حقیقت یک مقابله بزرگ با این تهاجمی که دشمن علیه ما برای براندازی نظام اسلامی دارد، گرچه معضلاتی داریم و هر کسی که کار کرده نقطه قوت و ضعف داشته است اما خدمات گسترده‌ای را انجام داده‌ایم، در مجموعه نظام و دستاورهای نظام را خوب می‌بینیم گرچه دشمن دستاوردهای ما را انکار می‌کند.

وی تصریح کرد: به دنبال تبیین دستاوردهای کشورمان هستیم، اگر جوان ما شبه دارد به دلیل فضای اطلاعاتی بسیار سنگین دشمن است که اگر شبه نبود مانند جوان دو دهه قبل بود، امروز جوان ما بمباران شبه می‌شود، یک حرکت کوچک در ایران به بزرگترین حرکت در دنیا تبدیل می‌شود.

امام جمعه خوانسار اذعان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در خیال خود ذوق می‌کردند که مردم جشن‌ چهل ساله انقلاب را ندارند، هدف ما این که به مردمان دنیا بگوییم که این چهلمین سال انقلاب در حوزه  نرم و سختش است.

وی تصریح کرد: همانگونه که انقلاب ما انقلاب فرهنگی  ونظام ما نظام ما نظام اسلامی است، نظام اسلامی برای گذران زندگی مردم به بهترین شکل به وجود آمده است، گرچه دچار چالش هستیم اما مردم ما نسبت به مابقی کشورها زندگی بهتری دارند.

خواجه کریمی افزود: اگر امروز دلار ما هفت تومان زمان سابق بود باید در انقلاب شک می‌کردیم، آنها می‌خواهند قیمت دلار طوری شود که قدرت خرید مردم به صفر برسد و از نظام دلسرد شوند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند آن اتفاقی که که امروز در آفریقا افتاده است در کشور ما هم اتفاق بیافتد، مردم گرسنه آفریقا از زباله‌ها غذا برای زنده ماندن می‌خورند، قوی‌ترین و بیشترین تجارت فساد در ساحل افریقا در حال اتفاق است، آمریکا و صهیونیست‌ها کشورها را در اوج ضعف نگه داشتند تا با تجارت فساد سرمایه‌گذاری کنند، با وجود تمام فشارها که اکنون به دنبال آن هستند در میان بسیاری کشورها موفق‌تر هستیم و از لحاظ امنیت اجتماعی نظیر کشور ما در دنیا وجود ندارد.

امام جمعه خوانسار با اشاره به این‌که بزرگترین دارایی کشورما شهدا هستند و عراق و لبنان و فلسطین از کشور ما الگو برداری  کردند، افزود: باید به مردم دنیا تبیین کینم و بگوییم که در دوره پهلوی در جنگ جهانی دوم 11 میلیون نفر یعنی نصف جمعیت کشور ایران بر اثر گرسنگی  تلف شدند و وقتی از سفیر وقت انگلیس سوال شد چرا این عمل را انجام دادید؟ پاسخ داد که حق مردم ایران بوده است!

وی گفت: با توجه به این که مورد آماج تحریم‌ها هستیم اما اگر منصفانه نگاه کنیم و دوران چهل ساله انقلاب را با نظام 2500 ساله شاهنشاهی مقایسه کنیم هیچ گاه نخواهیم گفت که پیشرفتی نداشتیم، به آن آرمان واقعی نرسیدیم اما دستاوردهای بزرگی داریم، دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین شود، تا مردم متوجه شوند که در انقلاب چه کارها و عملکردی انجام داده است، دسترسی آسان با مقامات ارشد شهرستان که در نظام شاهنشاهی خیال انگیز بود.

خواجه کریمی گفت: اپوزیسیون در کشور ما هیچ مشکلی ندارد و آزادی بیان وجود دارد، در چهل سالگی انقلاب باید دستاوردهای نظام  که دشمن منکر می‌شود تبیین شود، بحث این دولت و آن دولت نیست.

وی تأکید کرد: به دنبال اهداف عالی نظام هستیم در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری سرمایه گذاری باید کرد، بزرگترین سرمایه ما نیروی انسانی است، هر چه به دست آمده از نیروی انسانی انقلابی، اسلامی و جهادی در کشور است، درانقلاب به دنبال اهداف خودمان نباید باشیم بلکه باید انقلاب ما به جهان صادر شود تا به پرتوهای فرا منطقه برسیم.

 

انتهای پیام/م

 

دشمن جمهوری اسلامی را کشوری ناکام می‌داند

برچسب ها: فرمانداری ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.