نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : ارتباط مستقیم روحانیت با توده‌های مردم امری ضروری است چراکه مردم پشتیبان اصلی این انقلاب عظیم هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام احمد سالک از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران روحانی در حسینیه همدانیان برگزار شد، اظهار کرد : افتخار حوزه‌های علمیه این است که در همه صحنه‌های انقلاب در مقابل دشمن ایستاده است.

وی افزود : امروز رسالت ما دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار است که تحقق پیدا نمی‌کند جز اتحاد میان حوزه‌های علمیه ؛ ارتباط مستقیم روحانیت با توده‌های مردم امری ضروری است چراکه مردم پشتیبان اصلی این انقلاب عظیم هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید حضور خود را در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش جهانی بگذاریم ، تصریح کرد: ما به عنوان خادمان مردم ، انقلاب و اسلام ، جان بر کف ایستاده‌ایم و به یاری خدا به نتایج بزرگی خواهیم رسید؛ انقلاب اسلامی امانتی در دستان ماست که باید به خوبی از آن حفظ و حراست کنیم.

انتهای پیام/م

جشن چهلمین سالگرد انقلاب را به نمایش جهانی می‌گذاریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.