سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم ترین سرمایه آموزش و پرورش نیروی انسانی است

مدیر آموزش و پرورش بهبهان معلمان را مرکز همه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی عنوان کرد و مهمترین سرمایه آموزش و پرورش را نیروی انسانی دانست.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: انجام بازدید های دوره ای شش هدف اصلی را دنبال می کند که مهم ترین آن معلمان هستند. 

وی افزود: آموزگاران و دبیران مرکز ثقل همه فعالیت های آموزشی و پرورشی هستند که عدم توجه به آنان، آموزش و پرورش را دچار چالش می کند.

عبدی پور دانش آموزان و مدیران را نیز از دیگر مؤلفه های شاخص های بازدید عنوان کرد و بیان داشت: در مدارس باید به دانش آموزان از نظر روحی و روانی و دور نگه داشتن آنان از آسیب های اجتماعی توجه جدی شود.

وی افزود: برنامه های آموزشی چه در سطح ملی و چه در سطح شهرستانی از دیگر مؤلفه های بازدید است که طی بازدید هایی که توسط بنده و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش بهبهان از دزفول صورت پذیرفت، متوجه شدیم که مدیریت آموزش و پرورش دزفول با برنامه ریزی منسجم رو به سوی افق های روشن در حال پیش روی است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: آنچه که آموزش و پرورش را یاری می رساند تا در تنگناهای تعلیم و تربیت، جامعه را به سمت رشد و تعالی پیش برد همین سرمایه های انسانی هستند و مادامی که به آنان توجه شود دست یابی به اهداف در مسیری آسان تر و هموارتر میسر می گردد.

انتهای پیام/م

توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.