مدیر آموزش و پرورش باغملک اعلام کرد: کشور‌های ثروتمند  جهان آن‌هایی هستند که در پی تحقیق و پژوهش بودند.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: امروز کشورهایی در جهان قدرتمند هستند که از لحاظ مالی ثروتمند باشند و کشورهای ثروتمند آن هایی هستند که در پی تحقیق و پژوهش بودند.

وی افزود: علم، زمانی که به ثروت و توسعه منجر شود بیشتر مفید خواهد بود لذا من به دانش آموزان عزیز توصیه میکنم که هیچ گاه از  پژوهش و کار عملی و تحقیقاتی دست نکشید و در دوران تحصیلات دانش آموزی و دانشگاه، مطالعه و پژوهش را سرلوحه کار خود قرار دهید.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک بیان داشت: هرچند امروزه قدرت جوامع را با دانایی می سنجند اما مقدمه دانایی و آگاهی، تحقیق و پژوهش است.

وی افزود: با پژوهش موضوعات و مشکلات مختلف را می توان حل کرد و دانشمندان در جوامع پیشرفته با تحقیق و پژوهش به مردم خدمت می کنند و این پژوهندگان هستند که تولید ثروت می کنند و سطح رفاه اجتماعی بالا می رود.

نجاتی پور عنوان کرد: کشورهای پیشتاز جهان هیچ گاه توسعه یافتگی را وارد نکردند بلکه با استفاده ازعلوم جهان، پژوهش کرده اند و  دست به تحقیق و توسعه زدند و پیشرفت کردند که امیدوارم شما دانش آموزان در این مسیر گام بردارید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.