سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های او-اسپرت قهرمانی کشور

رقابت‌های او-اسپرت قهرمانی کشور در همدان، با کسب ۱۵ مدال رنگارنگ برای ورزشکاران کرمانی همراه بود.

بهروز سالاری، نماینده و رییس انجمن او-اسپرت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: بیست پنچمین دوره مسابقات قهرمانی کشور او-اسپرت با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور ۲۱ تا ۲۳ آذر جاری به میزبانی همدان در سالن کارگران این شهر برگزار شد.

وی افزود: از استان کرمان یک تیم در قالب ۶۰ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های آکسایا، ایستاتیس و پارتیان در این رقابت‌ها حضور یافتند.

سالاری تصریح کرد: در پایان، تیم او-اسپرت آقایان استان کرمان در ۳ بخش تیمی رقابت‌ها اول تا سوم شد.

وی یادآور شد: بر این اساس، در استایل پارتین، تیم رفاه با ترکیب احمد اسماعیلی منش و مجتبی آخوندی اول شد، تیم رستاک متشکل از مجید کوهستانی و مرتضی حسین زاده بر سکوی دوم ایستاد و تیم‌های ققنوس با ترکیب محمدرضا اسماعیلی و آرمان کوهستانی و ستارگان کویر متشکل از حافظ اسماعیلی رنجبر و سجاد شیر محمدی به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

نماینده و رییس انجمن او-اسپرت استان کرمان گفت: در بخش بانوان نیز در پارتین، تیم معراج مس با ترکیب سمیه ملک نیا و فائزه برنا مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سالاری افزود: در بخش انفرادی رقابت‌ها هم، در استایل اکسایا، سید رضا دیبا مدال طلا را به خود اختصاص داد، محمد رضا پور نعمتیان و علی قطب الدینی در دو بخش به دو مدال برنز دست یافتند و در ایستاتیس نیز ایساالسادات عباسی مقام سوم را تصاحب کرد.

یادآور می‌شود: بهروز سالاری به عنوان سرپرست، علی ایرانمنش مربی بدن سازی تیم ملی، منصور صادقی مربی تیم کرمان بخش مبارزاتی و علی ذوالعلی به عنوان داور مسابقات، تیم استان کرمان را همراهی کردند.

انتهای پیام/ب

کسب ۱۵مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانی در رقابت های او-اسپرت قهرمانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.