بهروز سالاری و منصور صادقی بازیکنان و علی ایرانمنش مربی بدنساز تیم ملی جمهوری اسلامی به عنوان نمایندگان کرمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ اواسپرت در همدان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ اواسپرت، ۲۰ تا ۲۴ آذر جاری به میزبانی ایران در استان همدان برگزار می‌شود.

تاکنون ۱۹ کشور شامل ازبکستان، آمریکا، فنلاند، اوگاندا، آذربایجان، پاکستان، قطر، عمان، افغانستان، عراق، ترکیه، هندوستان، لبنان، قبرس، ارمنستان، گرجستان، امارات، ایتالیا و رومانی برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.
بهروز سالاری، نماینده و رییس انجمن او اسپرت استان کرمان و فایتر وزن ۸۶ کیلو گرم به عنوان کاپیتان تیم ملی او اسپرت جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸همدان حضور دارد.

منصورصادقی، دیگر بازیکن کرمانی نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم و علی ایرانمنش هم به عنوان مربی بدنساز تیم ملی جمهوری اسلامی به عنوان نمایندگان استان کرمان  در این رویداد بزرگ هستند که تیم ملی را همراهی می کنند.

همزمان با این رقابت‌ها، ۱۵۰۰ ورزشکار ایرانی در مسابقات قهرمانی کشوری اواسپرت جمهوری اسلامی ایران در همدان به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ب

شرکت کرمانی‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ اواسپرت به میزبانی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار