بهروز سالاری و منصور صادقی، ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ او-اسپرت در همدان به ترتیب مدال طلا و برنز مسابقات را بر گردن آویختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ او-اسپرت، با حضور نمایندگان ۱۴ کشور جهان ۲۰ تا ۲۴ آذر جاری به میزبانی ایران در استان همدان برگزار شد.

در این مسابقات، یک هزار و ۳۰۰ ورزشکار به مدت ۳ روز در مجموعه ورزشی کارگران همدان با هم به رقابت پرداختند.

تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان او اسپرت ایران در ۲ بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حاضر شدند که تیم بانوان با حضور ۲۲ ورزشکار با هدایت «اکرم نقیبی فر» و تیم مردان با ۴۹ نفر و سرمربیگری «جاسم منوچهری» طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ آذر جاری به مصاف حریفان خود رفتند.

بهروز سالاری، نماینده و رییس انجمن او-اسپرت استان کرمان و فایتر وزن ۸۶ کیلو گرم به عنوان کاپیتان تیم ملی او-اسپرت جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸همدان حضور داشت.

منصورصادقی، دیگر بازیکن کرمانی نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم و علی ایرانمنش هم به عنوان مربی بدنساز تیم ملی جمهوری اسلامی، نمایندگان استان کرمان در این رویداد بزرگ بودند.

در پایان این رقابت ها، بهروز سالاری قهرمان سوپر فایت مسابقات جام جهانی در مصاف با قهرمان آفریقای قهرمان ۱۰ دور کمربند حرفه‌ای جهان، وی را مغلوب کرد و طلا گرفت.

منصورصادقی نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم به عنوان فنی‌ترین بازیکن شناخته شد و مقام سوم را از آن خود کرد.

یادآور می‌شود: نمایندگان کرمان در این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ قبرس دعوت شدند.

انتهای پیام/ب

ورزشکاران کرمانی بر سکوهای نخست و سوم مسابقات جام جهانی او-اسپرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار