سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت کمک بلاعوض ۳,۷ میلیارد تومانی برای خانه‌دار شدن ۴۲۰ مددجوی اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت : در هشت ماهه امسال سه میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض برای کمک به خانه دار شدن ۴۲۰ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، اظهار کرد : در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.

وی خدمات ارائه‌شده کمیته امداد درزمینه مسکن مددجویان را کمک به تأمین ، احداث ، تعمیر ، بهسازی و تکمیل اعلام کرد و گفت : در هشت‌ماهه سپری‌شده از سال جاری بیش از سه میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان درزمینه کمک بلاعوض به احداث ، خرید و تکمیل مسکن نیازمندان شهری و روستایی هزینه شد که به خانه‌دار شدن ۴۲۰ خانوار تحت حمایت این نهاد منجر شد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه بیش از سه میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان نیز در این مدت برای تعمیر و بازسازی منازل مددجویان هزینه شده است، گفت: هزار و ۶۴۷ خانوار نیازمند در استان اصفهان از این خدمت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

متین پور با اشاره به گران بودن خدمت مسکن گفت : اعتبارات دولتی ، منابع حاصل از صدقه و کمک خیران از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های کمک به مسکن نیازمندان اصفهانی است.

وی بابیان اینکه علاوه بر کمک‌های بلاعوض، وام قرض‌الحسنه برای نوسازی، مرمت، خرید، ساخت و تکمیل مسکن به مددجویان واجد شرایط پرداخت‌شده است، گفت: میزان این تسهیلات رقمی بیش از سه میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خانه‌دار شدن نیازمندان و ایتام را به مشارکت مؤثر مردم وابسته دانست و گفت : در نیمه نخست امسال ۲۷ درصد از صدقه جمع‌آوری‌شده در استان اصفهان به مسکن نیازمندان اختصاص یافت ؛ مردم نیکوکار استان می‌توانند برای کمک ویژه به مسکن نیازمندان همشهری خود علاوه بر روش‌های موجود از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کد دستوری موبایل #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای اینترنتی Isfahan.emdad.ir استفاده کنند.

انتهای پیام/م

کمک بلاعوض کمیته امداد اصفهان برای خانه دار شدن ۴۲۰ خانوار شهری و روستایی

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.