سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد

بانوی پاراتیراندازی گفت: بخش اصلی موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساره جوانمردی در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: شانزدهمین مجمع کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و باز هم سکان هدایت این کمیته به محمود خسروی وفا سپرده شد و آرزوی موفقیت و سربلندی برای او و کمیته ملی پارالمپیک ایران دارم.

خسروی وفا پیش از این هدایت فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک را با هم بر عهده داشت اما اکنون صمیمی ریاست فدراسیون را بر عهده دارد و خسروی وفا هم سکان کمیته را بر عهده دارد. خوشبختانه شرایط ورزشکاران جانباز و معلول خوب بوده و اکنون رو به بهتر شدن است. امیدوارم این اتفاقات خیلی خوب با تصویب اساسنامه و جدا شدن بودجه کمیته ملی پارالمپیک تا توکیو 2020 ادامه پیدا کند و ورزشکاران تلاش می کنند که در پارالمپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام /

او افزود: کادر زحمت کشی پشت موفقیت های کاروان ورزشی ایران بوده است. از وزارت ورزش و جوانان تا اعضا کمیته ملی پارالمپیمک و فدراسیون جانبازان و معلولین کمک کردند تا ورزشکاران ما با کسب تجربه بتوانند موفق شوند.

او تصریح کرد: 20 ماه تا شروع پارالمپیک مانده است و تمام ورزشکاران تلاش می کنند که نتیجه درخشانی را کسب کنند. تلاش ورزشکاران در جای خودش قرار دارد اما یک بخش عظیم این موفقیت به حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بر می گردد تا ملی پوشان بتوانند به آرزوی خود که کسب خوش رنگ ترین مدال است برسند.

جوانمردی عنوان کرد: اردوهای انتخاباتی تیم ملی پاراتیراندازی برگزار شد و نفرات تیم ملی الف و ب مشخص شدند. اردوها در حال برگزاری است و تا زمان اعزام به رقابت های جهانی 2 مرحله اردو خواهیم داشت.

ملی پوش پاراتیراندازی گفت: با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت کردم و قرار است به صورت غیرمتمرکز تمریناتم را پیگیری کنم و فقط در اردوی متصل به اعزام به تیم اضافه می شوم.شرایط خوبی دارم و امیدوارم تا زمان اعزام به شرایط اایده آل خودم برسم.


بیشتر بخوانید:شهنازی: مجمع انتخاباتی پارالمپیک نقش تاریخی در آینده دارد/ پروتکل همکاری بین ایران و کرواسی امضا می شود


انتهای پیام/

اظهارات جوانمردی درباره مجمع کمیته ملی پارالمپیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.