سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش و پرورش اردبیل؛

75 دانش آموز اردبیلی رتبه های برتر علمی و پژوهشی کشور تجلیل می شوند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 75 نفر از دانش آموزان استان اردبیل که حائز رتبه های برتر علمی و پژوهشی کشور هستند تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف قاسمی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل با توجه به فرارسیدن هفته پژوهش با اشاره به برگزاری جشنواره دانش آموزی در این هفته و تجلیل از 75 نفر از دانش آموزان حائز رتبه های برتر کشوری در زمینه های علمی و پژوهشی، تصریح کرد: از پژوهشگران برتر نوزدهمین جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر دستگاه به تعداد 8  نفر پژوهشگر برتر که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته پژوهش در 3 سطح مدرسه، منطقه و استان اردبیل برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همایش تجلیل از معلمان پژوهنده برتر استانی و منطقه (برتر استانی 22 نفر و برتر منطقه ای 80 نفر) از بین 477 نفر معلم پژوهنده شرکت کننده در بیست و یکمین برنامه معلم پژوهنده در این هفته برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آمزش و پرورش استان اردبیل از مشارکت آموزش و پرورش در برپایی نمایشگاه استانی هفته پژوهش که هم زمان با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و دستگاههای اجرایی استان از تاریخ 25 لغایت 29 آذر ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیل برگزار خواهد شد، خبر داد و گفت: تمهیدات مقدمات بازدید دانش آموزان از مراکز علمی- پژوهشی، مراکز دانش بنیان و نمایشگاه هفته پژوهش بعمل آمده است.

قاسمی به اجرای تور علمی – پژوهشی و بازدید  دانش آموزان از آزمایشگاه مرکزی، موزه تاریخ علوم و مراکز رشد واحد های فناور مستقر در دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و یادآور شد: برپایی اجتماعات دانش آموزی با حضور اعضای کمیته های پژوهشی و سخنرانی مدیران مدارس و اعضای کمیته های پژوهشی در مدارس از دیگر برنامه های هفته پژوهش می باشد.

وی افزود: برای گسترش فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان تهیه روزنامه های دیواری با موضوعات پژوهشی توسط دانش آموزان در سطح مدارس استان از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

قاسمی از برنامه ریزی برای اجرای مسابقات پژوهشی برای دانش آموزان و معلمان در سطح نواحی و مناطق خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی اقدام پژوهی و مقاله نویسی در طول هفته پژوهش در سطح مناطق و نواحی، برگزاری مراسم هفته پژوهش در نواحی یک و دو اردبیل جزو برنامه هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

همایش تجلیل از معلمان پژوهنده برتر استانی و منطقه در اردبیل

برچسب ها: دانش آموزان ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.