مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ارائه دستاوردهای پژوهشی میراث فرهنگی در نمایشگاه استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید صادق حسینی، مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ظهر امروز در جلسه هماهنگی حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان اردبیل تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل به تبعیت از سال های گذشته در 19 امین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فن آوری و فن بازار حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه در تاریخ 25 آذرماه در محل تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: در این نمایشگاه اپلیکیشن های گردشگری و خدمات دولت الکترونیک اداره کل تشریح و معرفی می شود.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به معرفی تور مجازی و عینک سه بعدی گفت: نشست هم اندیشی با محوریت زمستان بیدار و کارگاه مرمت آثار و اشیا باستانی در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

حسینی ادامه داد: همچنین در فرصت چهار روزه نمایشگاه مستند کاوش های باستان شناسی و پایان نامه های مرتبط با آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به تبلیغ و اطلاع رسانی ضرورت آموزش و صیانت از آثار تاریخی به وسیله اقلام تبلیغاتی، متذکر شد: همچنین سایت پلان ها و طرح های سرمایه گذاری نیز به علاقه مندان اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/ع

 نمایشگاه پژوهش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.