سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مرحله نخست طرح ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: مرحله نخست طرح ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی شهر بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس نامدار زاده افزود: در این مرحله همه این واحد‌ها از نوار ساحلی جمع آوری شدند و انتظار است که با جانمایی و ساماندهی مناسب فعالیت آن‌ها از سرگرفته شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه عمده محور فعالیت دستفروشان نوار ساحلی عرضه مواد غذایی بوده و با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد انتظار داریم در قالب طرح ساماندهی دستفروشان، آسیب‌های تهدید کننده سلامت شهروندان  به حداقل برسد.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تصریح کرد: در قالب طرح ساماندهی از فعالیت اتباع خارجی و غیربومی‌ها برای دستفروشی در نوار ساحلی جلوگیری می‌شود.

نامدارزاده عنوان کرد: عمده مزیت این طرح کاهش شمار دستفروشان و زیباسازی نوار ساحلی از پراکندگی دستفروشان رسته‌های مختلف است.

وی ادامه داد: با جانمایی انتظار داریم تا کمتر از یک ماه دیگر فعالیت دستفروشان در نوار ساحلی بوشهر از سرگرفته شود.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر یادآور شد: در خصوص فعالیت خودرو‌هایی که در خیابان‌ها محصولات مختلف عرضه می‌کنند نیز برنامه‌هایی پیش بینی شده که بزودی جزئیات آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

نامدارزاده بیان کرد: فعالیت خودرو‌ها علاوه بر مخدوش سازی منظر شهری در برخی مواقع باعث ترافیک و سوانح رانندگی در شهر می‌شود که این امر ضرورت ساماندهی فعالیت‌های آن‌ها را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/م

ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی بوشهر آغاز شد

برچسب ها: تغذیه ، اخبار سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.