سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مردم یاری و اقتصادی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور:

۲۵۲ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در زاهدان افتتاح می‌شود

معاون مردم یاری و اقتصادی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور از افتتاح ۲۵۲پروژه محرومیت زدایی طی هفته جاری در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور؛ سرهنگ شهرام اسکندری لظهار داشت: فردا ۲۵۲ پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در زاهدان به طور همزمان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

معاون مردم یاری و اقتصادی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: این تعداد پروژه افتتاحی، درقالب بهره برداری از دو هزار و ۱۲۱ پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی است که از فردا در شهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان توسط سپاه افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: احداث مدرسه، ترمیم و احداث مسجد، احداث غسالخانه، حفر چاه، راه اندازی کارگاه پرورش شترمرغ و بلدرچین و ... را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در زاهدان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی است که سپاه پاسداران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان در دستور کار خود دارد تصریح کرد: روز گذشته ۹۹۷ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان‌های چابهار- سرباز، ایرانشهر، سراوان و جنوب کرمان افتتاح شده است.

انتهای پیام/پ

 افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در زاهدان

 

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.