سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تصویب شورای اسلامی شیراز؛

حمایت مالی از تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال شیراز

طرح مساعدت مالی شورای شهر شیراز به تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی در لیگ دسته یک کشور به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز طرح یک فوریتی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر مساعدت به حضور تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی در لیگ دسته یک کشور تصویب شد. 

با تصویب این طرح و در راستای حمایت از ورزش شیراز، مقرر شد در فصل ۹۷-۹۸ فوتبال کشور به هرکدام از تیم‌ها مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و به ازای هر برد ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش اختصاص یابد.

اعضای شورای اسلامی شهر با طرح مساعدت به تیم‌های فوتسال بانوان در مسابقات برتر کشوری (پارس ارا و پویندگان صنعت فجر) موافقت کردند.

با تصویب این طرح و در راستای حمایت از ورزش حرفه ای، مقرر شد در فصل۹۷-۹۸ به هرکدام از تیم‌ها مبلغ ۷۰ میلیون تومان و به ازای هربرد ۷ میلیون تومان به عنوان پاداش از بودجه اختصاص یابد.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از «سعیدرضا کیخا» قهرمان ارزنده ژیمناستیک کشور دارنده مدال برنز جام جهانی ۲۰۱۸ المان (نخستین مرحله از رقابت‌های انتخابی انفرادی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو) درصحن علنی شورا تجلیل کردند.

در جلسه علنی (عادی) شورای اسلامی شهر شیراز، همچنین بر ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه شماره۳۳۲۱\۹۷\ص مورخ۲۹\۸\۹۷مبنی بر امتیازات تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده، حق الزحمه و نحوه نظارت بر دفاتر تسهیلگری و خدمات نوسازی بافت‌های فرسوده، اصرار کردند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در صحن علنی شورا با یک فوریت طرح انحلال دفاتر تسهیلگری رابه کمیسیون معماری و شهرسازی موافقت کرده و برای بررسی بیشتر به کمیسیون شهرسازی و معماری ارجاع شد.
انتهای پیام/م

تصویب طرح یک فوریتی کمک به فوتبال فارس

برچسب ها: شورای شهر ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.