سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی بیش از ۲۰۰ هزار مددجوی کرمانی از بسته حمایتی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از بهره مندی بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمان از بسته حمایتی جدید دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه این بسته حمایتی جدید برای اقشار کم‌درآمد در نظر گرفته شد و در مرحله اول همه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را شامل شد، گفت: کارت سرپرستان خانوار تمامی مشمولان این طرح در کمیته امداد استان کرمان شارژ شده است.

وی بابیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد کرمان کارت آن‌ها شارژ شده افزود: تاکنون هیچ مشکلی درزمینهٔ شارژ کارت افراد شامل این طرح گزارش نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه حتی مددجویانی که در طرح‌های توانمندسازی مستمری آن‌ها قطع‌شده هم مشمول این طرح هستند گفت: اگر کارت کسی شارژ نشده با مراجعه به دفاتر این نهاد که در آنجا پرونده دارند نسبت به شارژ کارت خود اقدام کنند.

وی بابیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول اجرای این طرح است عنوان کرد: مشمولان این طرح از طریق این وزارتخانه شناسایی و به ما اعلام‌شده‌اند.

صادقی با اشاره به اینکه مبلغ این بسته حمایتی به‌تناسب تعداد اعضای خانوار شارژ شده است افزود: خانوار‌های یک‌نفره ۱۰۰ هزار تومان، دونفره ۱۵۰ هزار تومان، سه‌نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهارنفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج‌نفره و بالاتر ۳۰۰ هزار تومان شارژ شده و سقف شارژ این کارت‌ها ۳۰۰ هزار تومان است.

وی هدف از توزیع بسته‌های حمایتی بین مددجویان کمیته امداد و اقشار محروم را کمک به تغذیه آن‌ها و جلوگیری از سوءتغذیه در جامعه هدف دانست.
انتهای پیام/ی

جلوگیری از سوءتغذیه در جامعه با بسته های حمایتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.