سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رندرهای Galaxy S10 Plus طراحی ظاهر آن را به طور کامل مشخص کرد

رندرهای 360 درجه‌ای که از Galaxy S10 Plus در فضای مجازی منتشر شده، ظاهر این گوشی از جمله حفره صفحه نمایش آن را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه گوشی در نظر گرفته شده برای سری Galaxy S10 سامسونگ یعنی S10، S10 Plus و S10 Lite مورد انتظارترین گوشی‌هایی هستند که در سال 2019 معرفی خواهند شد. شایعات و اخبار فاش شده خبر از این می‌دهند که این گشوی‌ها قرار است بدون حاشیه صفحه نمایش، با حفره نمایشگر، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دوربین سه‌گانه تولید شوند اما امروز یک افشای غیر منتظره، اولین رندرهای +Galaxy S10 در 91Mobiles و OnLeaks همه چیز را درباره آن مشخص کرد.

+Galaxy S10 دوباره همان طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش نسل‌های پیشین خود را دارد و آن را زنده کرده است. برخلاف نسل گذشته این دستگاه، این نمایشگر دارای یک حفره است که به دلیل وجود دو دوربین سلفی در آن، به شکل یک قرص کپسول است و در گوشه سمت راست نمایشگر Galaxy S10 Plus قرار گرفته است. حاشیه‌های کناری صفحه نمایش اصلا دیده نمی‌شوند در حالی که حاشیه‌های بالایی و پایینی صفحه نمایش آن به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده‌اند و یک‌دست‌تر شده‌اند.

در پشت این دستگاه، یک ترکیب افقی دوربین چهارگانه مانند دوربین‌های به کار گرفته شده در Galaxy Note 9 دیده می‌شود. لنز سوم این دستگاه قرار است یک لنز واید 16 مگاپیکسلی باشد و قرار است یک لنز چهارم کنار آن قرار گیرد. این دوربین‌ها قرار است با یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتوی 13 مگاپیکسلی همراه باشد. دیگر تغییری که در پشت این دستگاه انجام شده، اسکنر اثر انگشت است که دیگر روی +Galaxy S10 وجود نخواهد داشت. گفته می‌شود اسکنر اثر انگشت این دستگاه به زیر صفحه نمایش منتقل شده است.

فریم این دستگاه با آلومینیوم ساخته شده که لابه‌لای پنل‌های شیشه‌ای قرار گرفته است. در پایین این دستگاه، یک پورت USB-C در کنار جک 3.5 میلیمتری صدا دیده می‌شود. در بالای این دستگاه هم، یک پورت برای میکروفون و محل قرارگیری سیمکارت جایگذاری شده‌اند. همانند پرچمداران قبلی گلکسی، +Galaxy S10 هم دارای دکمه‌های صدا، سوئیچ و اختصاصی بیکسبی است.

اگرچه انتظار می‌رود +Galaxy S10 در اواخر فوریه سال 2019 در WMC بارسلونا معرفی شود، اکثر مشخصات این گوشی لو رفته است. بسته به منطقه توزیع، این گوشی می‌تواند دارای تراشه Exynos 9820 یا Snapdragon 8150 باشد. این تراشه می‌تواند با حافظه رم 6 گیگابایتی و حداقل حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی همراه شود. +Galaxy S10 دارای نمایشگر 6.4 اینچی خواهد بود و بر اساس گزارش 91Mobiles، دارای باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمر ساعت خواهد بود.

در ادامه رندری را مشاهده می‌کنید که طراحی ظاهری +Galaxy S10 را به صورت کامل نشان داده است.


بیشتر بخوانید: ظاهر ارزان‌ترین نسخه Galaxy S10 لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

لو رفتن تعداد دوربین Galaxy S10 با انتشار تصویر رندر این گوشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
خیییییلی قشنگه خدا کنه مشخصات جدید بهش اضافه شه
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
حتما وقتی اومد بازار ایران قیمتش از 15 تومن شروع میشه
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
ما که دیگه دستمون به اینا نمیرسه