سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خارج کردن توده ۵ کیلویی از شکم بیمار ۲۰ ساله در سردشت

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت گفت:کادر اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت موفق به خارج کردن توده بزرگ ۵ کیلویی از شکم یک خانم بیمار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت در خصوص عمل موفقیت آمیز خارج کردن توده بزرگ ۵ کیلویی از شکم بیمار جوان گفت : بیمار خانم ۲۰ ساله با علائم درد شکم از روز شنبه مورخه ۹۷/۰۹/۱۷ با احتمال آپاندیسیت به اورژانس بیمارستان مراجعه و پس از مشاوره و معاینات صورت گرفته شده و همچنین انجام و بررسی گزارش سی تی اسکن و سونوگرافی توده بزرگ در ابعاد ۲۰×۳۰ سانتی متر مشاهده شد که از منشاء تخمدان راست بوده و با توجه به ضخامت و بزرگی سایز توده ، بلافاصله بیمار به اتاق عمل انتقال داده شد.

دکتر پیمان مشاری در ادامه افزود : پس از یک ساعت عمل جراحی با حضور جراح عمومی ، متخصص زنان و زایمان ، بیهوشی و کادر اتاق عمل ، توده به صورت کامل و بدون پارگی از شکم بیمار خارج و پس از انجام ریکاوری با حال عمومی خوب به بخش جراحی زنان انتقال و تحت نظر می باشد.

وی عنوان کرد : حضور به موقع بیمار با توجه به عدم مراجعه به پزشک در طول سه ماه بزرگ شدن شکم ، می توانست در حفظ تخمدان و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری تاثیر بسزایی داشته باشد.

توده از منشاء سلولهای سطحی تخمدان بوده و یک طیف وسیع از کاملا خوش خیم تا بد خیم را شامل میشود.

انتهای پیام/

خارج کردن یک توده از شکم زن سردشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.