سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰۰ میلیارد از مطالبات معوق بانکی در کرمان وصول شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از وصول ۱۰۰۵ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۸۹۵ ریال از مطالبات معوق بانک‌های استان کرمان طی امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رضا طالبی زاده؛ مدیر کل ثبت و اسناد استان کرمان در شورای اداری شهرستان راور از وصول مبلغ ۱۰۰۵ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۸۹۵ ریال از مطالبات معوق بانک‌های دولتی و خصوصی طی هشت ماهه امسال در این استان خبر داد و گفت: این میزان در هشت ماهه پارسال مبلغ ۶۵۶ میلیارد و ۴۸۶ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۵۵ ریال بود که بیانگر رشد ۵۳ درصدی وصول مطالبات بانک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی افزود: این در حالیست که متوسط عملکرد سایر استان‌ها با رشد کمتر از ۲۰ درصد روبرو بوده که از این حیث عملکرد استان کرمان در مقایسه با عملکرد متوسط کشوری چشمگیر و قابل توجه است.
وی با بیان اینکه تثبیت اراضی ملی باعث جلوگیری از تضییع حقوق دولتی و نیز تصرف غیر قانونی اراضی دولتی می‌شود، گفت: میزان کل اراضی ملی و مستثنیات شهرستان راور یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۶۸۹ هکتار است که تاکنون میزان یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۷۸۳ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت و تمامی اراضی ملی شهرستان جانمایی شده است.
طالبی زاده تصریح کرد: با اشاره به تثبیت ۹۵ درصدی اراضی ملی شهرستان راور گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان راور با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، تثبیت ۵ درصد باقیمانده اراضی ملی را جز اولویت‌های کاری خود قرار دهد.

انتهای پیام/ح

وصول میلیاردی مطالبات بانکی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.