سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیران مدارس ناحیه ۳ اهواز از مدارس بهبهان

۴۰ مدیر مدارس مقطع ابتدایی دخترانه و پسرانه ناحیه ۳ اهواز با هدف تبادل تجربیات مدیریتی از مدارس ابتدایی بهبهان بازدید به عمل آوردند.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای تبادل تجربیات آموزشی و پرورشی  40 تن از مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی دوره ابتدایی ناحیه 3 اهواز از مدارس ابتدایی شهرستان بازدید کردند.

وی افزود:در این بازدید مدیران ناحیه 3 اهواز در گروه های چند نفره با حضور در برخی از مدارس مقطع ابتدایی بهبهان از نزدیک با مدیران مدارس به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

عبدی پور بیان داشت: در پایان بازدید مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی دوره ابتدایی ناحیه 3 اهواز از مدارس ابتدایی شهرستان که با هدف انتقال اطلاعات و تجربیات مدیریتی در حوزه های مختلف بویژه طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی انجام شد، عملکرد آموزشی مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان بهبهان را مثبت و رضایت بخش اعلام کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: این بازدید با همراهی عنایتی معاون و دامن افشان کارشناس مسئول آموزش ابتدایی ناحیه 3 اهواز و شجاعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/م

مدارس بهبهان زیر ذره بین مسئولان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.