سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارشنبه‌های کارآفرینی در بوکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان از اجرای طرح "چهارشنبه‌های کارآفرینی" در این شهرستان خبرداد.

حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از اجرای طرح "چهارشنبه‌های کارآفرینی" در این شهرستان خبرداد و گفت: این طرح که به صورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی خواهد بود، با همکاری مرکز آموزش بازرگانی بوکان، در راستای آموزش روش‌های کارآفرینی و سرمایه گذاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه‌ها که با حضور کارآفرینان برتر شهرستان، کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مرکز آموزش بازرگانی بوکان و شرکت علاقه‌مندان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برگزار می‌شود، روش‌های راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و سرمایه گذاری از مبتدی تا پیشرفته به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

عبدی تصریح کرد: در این نشت ها، طرح‌های توجیهی و ایده‌های کارآفرینی و سرمایه گذاری، برسی و مسیردهی می‌شوند و بخشی از این کارگاه ها، به پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان، کارآفرینان و کارشناسان حوزه صنعت اختصاص یافته است.

امیر مجدی مدیر مرکز آموزش بازرگانی بوکان نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: این طرح با هدف پر کردن خلاء موجود بین دانشگاه و فضای کسب و کار اجرا می‌شود و به عنوان مکمل و حلقه واسطه این دو حوزه عمل می‌کند.

کارگاه‌های آموزشی"چهارشنبه‌های کارآفرینی" روز‌های چهارشنبه هر هفته در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی بوکان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

چهارشنبه‌های کارآفرینی در بوکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.