سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی:

روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها بصورت مستمر و میدانی پیگیری می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی:روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها بصورت مستمر و میدانی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرپرست معاونت هماهنگی آمور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در جلسه توسعه عمران و خدمات شهری و روستایی شهرستان سردشت که باحضور جمعی از مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان در فرمانداری سردشت برگزار شد گفت: توسعه متوازن و جبران عقب ماندگی در مناطق کم برخوردار از مهمترین دغدغه‌های مقام عالی استان و مدیران ارشد استانی است و به همین منظور در حوزه معاونت عمرانی برای تحقق اهداف توسعه‌ای پیش بینی شده، روند اجرای طرح و مسائل و مشکلات در شهرستان‌ها را بصورت مستمر و ماهانه با حضور در محل پروژه‌ها بررسی خواهیم کرد.

پیمان آرامون افزود: پس از احصا مشکلات و موانع در کار‌ها در جلسات شورای فنی نسبت به تسریع آمور تصمیم گیری خواهیم کرد.

ایشان در ادامه به سفر ریاست محترم جمهوری به استان نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر بیش از ۲۲۶۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه جدید تصویب شد که با اختصاص آن روند توسعه شهرستان‌ها ازجمله سردشت نیز شتاب خواهد گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه توزیع اعتبارات عمرانی را بر اساس توان اجرایی و پیشرفت پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: شهرستان‌های که در اجرای پروژه‌ها بصورت منسجم و برنامه ریزی شده عمل کرده و عملکرد خوبی در جذب منابع دارند به تناسب پیشرفت کار‌ها از اعتبارات برخوردار می‌شوند.

پیمان آرامون در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مطرح شده شهرستان سردشت نیز اشاره‌ای کرد و افزود: موضوع تامین آب و کیفیت آب شرب سردشت از مهمترین مسائلی است که مورد تاکید استاندار محترم و حوزه عمرانی است که با پیگیری‌هایی که از وزارت نیرو، مجری طرح سد سردشت و شرکت‌های آب منطقه‌ای به همراه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستابی در استان انجام شد اقدامات خوبی برای رفع مشکل کیفی آب انجام شده است.

پیمان آرامون توجه ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان و بهسازی و ایمن سازی محور‌های ارتباطی شهرستان سردشت را از دیگر اولویت‌های بخش عمرانی در این منطقه اعلام کرد و گفت: برای حذف نقاط حادثه خیز در استان طی تفاهم نامه‌ای با سازمان راهداری در استان ۲۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که از این محل برای بهبود ایمنی ترافیک و حذف نقاط حادثه خیز شهرستان رقم خوبی تخصیص می‌یابد.

وی به انجام مطالعات جامع حمل و نقل شهر سردشت نیز تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به مراحل انجام مطالعات شهرسازی شهر سردشت، انجام همزمان مطالعات ترافیکی بسیار ضروری است و این موضوع می‌تواند در کاهش مشکلات و بهبود عملکرد بخش ترافیکی ذر سال‌های آتی کمک کند.

ایشان همچنین بر تسریع در عملیات بهسازی محور سردشت به بوکان، تهیه و پیشنهاد چند طرح شاخص اثرگذار در توسعه شهر سردشت در قالب طرح بازآفرینی شهری، اتمام مطالعات جامع مدیریت پسماند در شهرستان سردشت تاکید کرد.

ایشان همچنین بر توسعه طرح بیمه روستاییان و عشایر و بیمه مساکن روستایی نیز تاکید و گفت: برای گسترش صنعت بیمه روستایی و افزایش جمعیت تحت پوشش. بیمه خانوار‌های روستایی براساس تدابیر مقام عالی استان اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است و امسال از محل بیمه حوادث بیش از ۷ میلیارد ریال به خانوار‌های آسیب دیده از حوادث پرداخت شده است.

در ادامه جهانی فرماندار شهرستان سردشت، مدیران اجرایی استان و شهرستان، شهرداران سردشت و ربط هریک به بیان اقدامات و مشکلات و برنامه‌های در دست اجرا در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیربنای و رفاهی دراین شهرستان پرداختند.

همچنین سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این سفر از پروژه‌های مسکن مهر. سردشت، کمربندی شهر و پروژه درمانگاه تامین اجتماعی در حال ساخت شهر سردشت بازدید کرد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه توسعه عمران و خدمات شهری و روستایی شهرستان سردشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.