سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در مازندران

اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، امسال از تعطیلی ۱۴۴ شرکت جلوگیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، امسال از تعطیلی ۱۴۴ شرکت در مازندران جلوگیری به عمل آمد.

وی با ارائه آماری از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ۶ ماه نخست امسال افزود: در این مدت ۳۲۱ پرونده به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران وارد و از این تعداد ۱۱۸ پرونده مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار این ستاد قرار دارد و در تلاش هستیم حمایت از تولید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام تقوی فرد در خصوص ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری مازندران افزود: موضوعات مختلف در این جلسات از سوی سرمایه گذاران مطرح  می‌شود که در این راستا و بر اساس دستورالمعل ابلاغی از سوی قوه قضاییه و برنامه‌های این ستاد، با بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنان بررسی می‌شود تا در خصوص رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم گیری شود که در راستای اجرای مصوبات این ستاد در نیمه نخست امسال، ۹۴ جلسه برگزار و ۸۸ طرح مصوب شده است.

وی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران در ۶ ماه نخست امسال، هزار و ۱۵۰ نامه صادر و ۷۵۰ درخواست ارجاع شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با برنامه ریزی انجام شده و نظارت دقیق سازمان بازرسی و دیگر ارگان‌های مرتبط، با محوریت دستگاه قضایی استان باید شرایطی فراهم شود که بخش خصوصی با خیال آسوده در راستای اقتصاد مقاومتی بتواند با سرمایه گذاری در تمام بخش‌ها اعم از تولید، صنعت و اشتغال کوشا باشد.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران برای تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.