سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل؛

نظارت بر عرضه سبد حمایتی دولت در اردبیل با جدیت پیگیری می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از ادامه نظارت بر فروشگاه های عرضه کننده طرح سبد حمایتی دولت در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در خصوص نظارت از فروشگاه های عرضه سبد حمایتی دولت گفت: مدیران شهرستانی این اداره کل به همراه بازرسین با حضور سرزده به تعدادی فروشگاه های عرضه کننده طرح حمایت غذایی در اردبیل از نزدیک فرایند توزیع را بررسی کردند.

وی گفت: این بازرسی ها با هدف نظارت بر نحوه توزیع، بررسی عملکرد فروشگاه ها و شناسایی و رفع مشکلات موجود و ارائه خدمات هرچه بهتر صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: کلیه فروشگاه ها عرضه کننده طرح حمایت غذایی بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولین به ارزش مجموع تراکنش های انجام شده اقدام نمایند و در صورت اخذ گزارش تخلف، دستگاه های پوز فروشگاه مربوطه غیرفعال خواهد شد.

رحیمی تاکیدکرد: اجبار به خرید اقلام خاص، اجبار به خرید کل اعتبار موجود و عدم تحویل کالا در ازای تراکنش موفق از جمله تخلفاتی است که در صورت مواجهه با آن می بایست نام و آدرس، شماره های پایانه پیگیری و ارجاع و نام شرکت پرداخت الکترونیک را که در انتهای رسید درج شده است را به همراه اطلاعات تماس خود به این اداره کل اعلام نمایند.

انتهای پیام/ح

عرضه سبد حمایتی دولت در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.