سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه توانمندی‌های معلولین در رفسنجان گشایش یافت

به مناسبت روز جهانی معلولین، نمایشگاه توانمندی‌های معلولین شهرستان‌های رفسنجان، شهربابک و انار در محل سالن هنرستان امام رضا (ع) رفسنجان و با حضور مسئولین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نمایشگاهی توانمندی‌های معلولین و مددجویان بهزیستی شهرستان‌های رفسنجان، شهربابک و انار را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه با حضور امام جمعه، رئیس شورای شهر، معاون فرماندار و جمعی از دیگر مسئولین افتتاح شد.

محمود حیدری رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت:انجمن‌های نابینایان و ناشنوایان، مراکز آراد، جهش و اوتیسم در این نمایشگاه حضور دارند و اقلامی از جمله صنایع دستی، شیرینیجات، ترشیجات، سنگ‌های زینتی و … عرضه می‌شود.

مرکز جامع معلولان ذهنی جهش پسرانه بالای ۱۴ سال توانمندی‌های معلولین تحت پوشش این مرکز را در معرض دید علاقمندان قرار داده است و اعضای کانون ناشنوایان نیز کارگاه عروسک سازی خود را به عنوان شیداد دف در محل این نمایشگاه برپا نموده و علاقمندان می‌توانند از نزدیک با محصولات و نحوه‌ی کار این کارگاه آشنا شوند و سفارش محصول دهند.

مهدیه کاظمی مدیر آموزشگاه آزاد هنری گلابتون که یکی از معلولین موفق شهرستان است، نیز با حضور در این نمایشگاه صنایع دستی‌های خود را در زمینه معرق، مشبک، تذهیب و چرم به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه توانمندی‌های معلولین تا روز ۱۴ آذرماه در ساعات ۸ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۰ در معرض دید علاقمندان قرار دارد.
انتهای پیام/ی

برپایی نمایشگاه توانمندی های معلولین در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.