این کلید جدید در قسمت بالا و سمت راست صفحه اصلی اپلیکیشن قرار گرفته است و اجازه میدهد که کاربران بین دو حالت برای نمایش پستها انتخاب کنند. با لمس این دکمه میتوان حالت نمایش توئیتها را به «جدیدترین توئیتها» و «برترین توئیتها» تغییر داد. علاوه بر این، کاربران با استفاده از این منو به بخش تنظیمات محتوا نیز دسترسی خواهند داشت.
توئیتر در توئیتی نوشته است: ما در تلاش هستیم که روشی آسان برای شما فراهم کنیم تا بتوانید حالت نمایش تایملاین خود را از بین مرتبطترینها برای شما و جدیدترینها، انتخاب کنید. شما شاهد اجرای آزمایشی این ویژگی در هفتههای آینده خواهید بود. همچنین اضافه کرده است که این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی خود قرار دارد.
توئیتر همچنین یک دکمه شناور را در پلتفرم اپلیکیشن iOS خود ایجاد کرده است که صفحه توئیت گذاشتن را باز میکند.
گفتنی است، توئیتر از سال 2016، الگوریتمی را مورد استفاده قرار داده است که بر اساس آن، پستهایی برای کاربر به نمایش درمیآید که کاربر آنهارا لایک میکند و برای او جذاب است. پس از توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام هم از همین الگوریتم برای شبکه اجتماعی خود استفاده کردند اما کاربران همه این شبکههای اجتماعی به این شبکهها شکایت کردند چرا که باعث میشد کاربر برخی از پستهای افراد دیگر را نبیند.
بیشتر بخوانید: پیامرسان گوگل Hangouts سال ۲۰۲۰ از کار میافتد
انتهای پیام/