سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قدرت تحلیل در فرماندهان و کارکنان با برگزاری دوره‌های بصیرت

فرمانده انتظامی مازندران، هدف از برگزاری دوره‌های بصیرت را افزایش قدرت تحلیل، پیش بینی، مقابله با تهدیدات در فرماندهان و کارکنان برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که پلیس باید در تراز جمهوری اسلامی باشد، گفت: هرچند در حال حاضر با آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است، فاصله داریم، اما سعی ما بر این است تا آنچه که در توان داریم به عنوان سربازان ولایت به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر لزوم خود مراقبتی و توجه به موضوعات دینی و اعتقادی، افزود: پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر اصول اسلامی است، در مسائل دینی و اعتقادی باید به گونه عمل کند تا امنیتی را که در خور شان و منزلت این مردم شریف است را به اجرا در آورد.

سردار میر فیضی با بیان اینکه پلیس در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراتر از آنچه که برایش ترسیم شده عمل کرده است، افزود: اقدامات پلیس باید منجر به افزایش رضایتمندی مردم شود.

فرمانده انتظامی مازندران هدف از برگزاری دوره‌های بصیرت را افزایش قدرت تحلیل، پیش بینی، مقابله با تهدیدات و تقویت روحیه همدلی در فرماندهان و کارکنان پلیس برشمرد و گفت: ارتقاء سطح رضایتمندی مردم و رعایت قوانین و مقررات از دیگر اهداف برگزاری این دوره هاست.

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه، بصیرت لازمه مقابله با اهداف شوم دشمنان در رویارویی با جمهوری اسلامی است و با اتکا به ولایت و توجه به بصیرت بوده که تمامی دسیسه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه، هر وقت جامعه از ارزش‌ها فاصله بگیرد حق از بین خواهد رفت و جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، گفت: توجه به موضوعات اعتقادی، قانونگرایی، پاسخگویی به مطالبات مردمی، دین باوری و تمسک به ولایت از مهمترین راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
انتهای پیام/آ

برگزاری دوره‌های بصیرت در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.