سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیر و بهسازی مسکن یک هزار و ۴۸۸ مددجوی اصفهانی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان گفت : در هفت‌ماهه سپری‌شده از سال جاری با هزینه دو میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان ، مسکن یک هزار و ۴۸۸ خانوار تحت حمایت این نهاد تعمیر و بهسازی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی زارعان مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه مسکن یکی از نیازهای پر هزینه مددجویان تحت حمایت این نهاد است ، گفت : در دو دهه اخیر رشد بی‌رویه قیمت‌ها در حوزه ساختمان باعث افزایش هزینه تأمین مسکن برای مردم شده است و نیازمندان جامعه در جریان موج‌های افزایشی ، آسیب بسیار بیشتری دیده‌اند.

وی بابیان اینکه جامعه تحت حمایت کمیته امداد به علت مشکلات اقتصادی و درآمد کم قادر به تعمیر و بهسازی منازل مسکونی خود نیستند، گفت : در هفت‌ماهه امسال مسکن یک هزار و ۴۸۸ خانوار نیازمند تعمیر و بهسازی شد.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان افزود : برای ارائه این خدمات به مددجویان دو میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان نیاز داشتیم که این مبلغ ، از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی تأمین شد.

زارعان ،کمک به تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان را در شرایط کنونی یک ضرورت  دانست و تأکید کرد : در بسیاری از موارد و به‌ویژه در کلان‌شهرها تأمین مسکن پایدار و شخصی برای مددجویان به‌راحتی باعث توانمند سازی و خودکفایی این خانوارها می‌شود و برای ارائه این خدمت پرهزینه ، به کمک مردم نیکوکار و خیران ارجمند اصفهانی نیازمندیم.

انتهای پیام/م

ضرورت کمک مردم نیکوکار اصفهانی در تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.