مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان گفت : در نیمه نخست امسال ۱۸ گروه جهادی با همکاری این نهاد درزمینه ساخت و مرمت منازل مسکونی به ۶۶ خانوار مددجوی روستایی یاری رساندند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، عباسعلی زارعان مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان خدمتی پرهزینه است ، گفت : برای برطرف کردن مشکلات جامعه تحت حمایت درزمینه سرپناه و منزل مسکونی به هم‌افزایی و کار جهادی همه فعالان عرصه خیر و احسان در استان نیازمندیم .

وی بابیان اینکه درصد زیادی از هزینه‌های ساختمانی مربوط به دستمزدها است ، گفت : گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با کار داوطلبانه کمک بزرگی به حل مشکل مسکن مددجویان و نیازمندان می‌کنند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اصفهان شمار گروه‌های جهادی را که با این نهاد در نیمه نخست سال جاری همکاری داشته‌اند ، ۱۸ گروه اعلام کرد و گفت: ۶۶ خانوار ساکن در مناطق محروم روستایی از نتایج حاصل از هم‌افزایی آن‌ها با کمیته امداد اصفهان بهره‌مند شدند.

زارعان ارزش خدمات ارائه‌شده گروه‌های جهادی را بیش از ۳۸۰ میلیون تومان دانست و افزود : در راستای هم‌افزایی با فعالیت‌های داوطلبانه، این گروه‌ها علاوه بر این بیش از ۲۱۰ میلیون تومان در قالب خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی وکمیته امداد اصفهان نیز ۱۵۷ میلیون تومان به مرمت و تکمیل مسکن نیازمندان اختصاص دادند.

وی با اشاره به وجود تصور غلط نسبت به وضعیت کلی استان اصفهان ازنظر سطح بهره‌مندی ، گفت : امیدواریم با افزایش فعالیت‌های تبلیغی و شناسایی روستاها و نقاط محروم استان بیش‌ازپیش از ظرفیت اردوهای جهادی و خدمات داوطلبانه مردم نیکوکار اصفهان درزمینه حل مشکل مسکن نیازمندان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/م

همکاری گروه‌های جهادی با کمیته امداد اصفهان در زمینه حل مشکل مسکن نیازمندان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.